vineri, 21 martie 2008

De la minunea visului la dezamagirea realitati!


Neatza! Trebuia sa spun asta fiinca este primul post pe care incerc sa il trimit de dimineata, dar uite chiar acum stau blocat in tramvai fiinca un TAXI a fost lovit tramvaiul in care ma aflu! Dar nu asta ma facut sa scriu ci faza care sa intamplat mai devreme si anume: trezindu-ma de dimineata mi-am dat seama ca va fi o zi ca nici una, am ramas cu samponul in cap dupa 2 min de dus si atunci am realizat cu stupoare ca traiesc... Visul frumos de vara a fost intrerupt de un jet de apa rece ca gheata, podusul unei sigurante arse, nu va puteti imagina sezatia, autocontrolul sa facut ca se uita in alta parte si am scapat cateva cuvinte cu greutate. In fine sunt in tramvai si ziua doar be a inceput... cand ma gandesc ca pe seara merg in PUB imi dau seama ca va fi o zi lunga.

Niciun comentariu: