marți, 9 iunie 2009

Evolutie P3

Cum nu am fost în stare să postez la timp, încerc să mă revanșez acum.
Evoluția merge excelent, cresc vazand cu ochi și se fac tot mai frumoși, acuma o luna am adaugat 8 Paracheirodon Innesi care inițial au fost la tratament pentru gris (asa i-am cumparat), teoretic au fost 9 dar unul a ajuns lemn cand a dat nas in nas cu apa din acvariul meu de carantina (dau vina pe vanzator care mi-a dat un peste mai mult mort decat viu, expicandu-mi ca asa fac ei cand simt amenintare, las ca il prind eu cand mai trec prin piata :) ), unul din scalari și-a dat duhul așa ca am rămas cu 3 (bolala fiind neelucidată nici după autopsie) În rest plantele o duc binisor, algele o duc prea bine și ma cam lupt cu ele dar asta e minunea de a avea plante naturale in acvariu.

Niciun comentariu: