marți, 26 februarie 2008

Cameră K850i

Buimac încă după distracţie şi încă total detaşat azi am comparat fotografiile făcute la Straja
Toată lumea a venit la munca cu gândul de mai mult, comparând fotografiile cele făcute cu un telefon au iesit in evidenţă... bucuria mea a fost imensă, am reuşit sa "bat" 2 buc CANON A450 şi un Nikon de 7.1 Mp in pic-urile făcute in interior si exterior in condiţi extreme ! nu a necesitat încarcare decat în ultima zi după peste 150 de fotografi, m-am simţit mândru când ceilalţi alergau dupa bateri şi se chinuiau să încarce acumulatorii. Recunosc că am încasato de la un Canon de 6Mp care a costat cam 1500 RON (dar culorile erau inbogaţite şi ireale dar aratau mai bine)















Sony Eericsson K850i a reusit să faca din celelalte camere niste jucari cu multe butoane...

Niciun comentariu: