vineri, 22 februarie 2008

Upgrade !

De 2 saptămâni ma tot stresez şi aştemt cu nerăbdare versiunea nouă a softului pentru telefon.. si DA azi a ajuns şi la mine prin SEUS, foarte bucuros dar si cu "morcovul in ... " M-speriat fiincă de 5 zile internetul la mine merge ca porcul (nu e ceva de mirare fiină sunt pe RDS) maine plec în mini vacanţă şi vreau să am neapărat acest update !!! Urmez paşi cu repeziciune şi aştept ca softul sa fie descărcat de pe net... la 19% netul începe sa facă figuri, după vro 5 minute de stat îmi trece prin minte să renunt şi să reâncep, dar ceva ma ţine în loc, şi da a fost OK, în urmatoarele momente îşi revine ... 100% apoi scrierea în telefon 0% .... 1% .... aşteptarea mă omora ... 100%

OOO momentul adevarului !!!

ON ..... Sony Ericsson .... updating setings ... Searching .... WOW !!! DONE

Am ultimul soft pe telefon !!! Super totul a mers ca pe roate...

Am în mână un Sony Ericsson K851i (aşa a fost denumit de cei care au facut update înaintea mea din cauza marelui pas pe care SE la făcut în acest soft) telefonul se comportă acum superb ...

R1EA031
- Released on EMMA 15/02/08
- Released on SEUS starting 21/2/08

Niciun comentariu: