duminică, 13 ianuarie 2008

Gaming

Sambata ?

Da e ziua cand ies si imi fac de cap prin oras, dar de data asta ceva ma impinge sa stau acasa, poate e frica sa nu ajung iarasi la sectie? sa fie lipsa acuta de fonduri, pentru a nu-mi pastra luciditatea ?
Sau pur si simplu frica de oameni ?

Cipsuri, seminte, si bineinteles nelipsitul coca-cola (desi nu sunt un mare adept al lui)
Sambata seara stau acasa pentru o tura de JOCURI LA GREU
Incepem usor cu mai vechiul dar bine cunoscutul Sratcraft, am 30 unitati pe care le pierd intr-o baie de sange :)) trecem usor prin warcraft, mai nou Company of Heroes, nu avem chef de FPS-uri azi, ne oprim bineinteles la DOTA
NU e cea ce trebuia sa fac dar e o alegere a mea !!!


Birou dupa o sambata de gaming



Racing - Numai eu, masina si tubul de NOSS cu mine ... vrrrm, vrrrrrm.
RTS/TBS: Am 24 tarani care aduc grau si 32 de tancuri care ma tin de 6.
Sports Sim: Eu pasez,eu driblez, eu centrez, eu dau cu capul ... si mai sunt si antrenor.
FPS / 3rd Person Shooter/ Adventure: Sunt ca James Bond, numai ca sunt blond(a)
Role-Playing: Ma plimb si ma dau mare ca sunt level 42 si am upgrade-ul la arma ...
Survivor-Horror: Sange ! Vreau Sange !! Omor orice, numai ca nu vad nimic in bezna ...
Puzzle Adventure: Insurgenta faptelor cu precedent insurmontabil a fost iminenta.

Niciun comentariu: