miercuri, 30 ianuarie 2008

Miercuri in SPACE

O seara de "distractii" !!!
Desi nu am mai baut o bere de cam 3 saptamani, am reusit sa "bag" 3 in acesta seara combinate cu 5 tzigari Kent = o seata de betie, si ameteala !

Ora de plecare era undeva pe la 22:00 dar am ajuns in discoteca pe la ora 00:10 la intrare am fost intampinat de un prieten care intamplator lucreaza si acolo :P deci GRATIS intrarea :))
primesc SMS cu locul unde trebuia sa vin desi banuiam ca acelasi loc destul de indraznet in acea discoteaca e locul nostu, ma uit in jur si vad o multime de lume pe care nu o cunosc se vede ca nu am mai trecut pe aici de 2 luni, ma simt bine dar asta nu ma impiedica sa visez la cea ce imi doresc cel mai mult in acasta perioada, dupa 2 beri nu mai conteaza si distractia e in toi, 3 ore mai tarziu tarxiul ma duce la un prieten unde am mai poposit circa 2 ore, ajung acasa ora era 5, trezirea era la 7 pentru a fi la munca, au ce o sa doara, inchid ochi si totul se invarte inca, Noapte Buna !!!

Niciun comentariu: