marți, 15 ianuarie 2008

Decizii

In primul rand va intreb ce este o decizie ?
Din puctul meu de vedere e doar o alta intamplare "voita" a ta, dar nu intodeauna se intampla ce ai ales in principiu, deci o decizie e doar o alta intamplare !!!



Sa imi schimb sau nu locul de munca ? asta e decizia care trebuie sa o rationez !!!



Sunt pus intr-o dilema de gandire, actualul loc de munca ma multumeste dar este prost platit si viitorul meu este zero fiinca nu mai pot avansa in grad, lucruri noi nu prea mai am ce descoperi si parca m-am cam plictisit de stat si "briscalit" pe aparatura... DAR CE SA ALEG ? Deocamdata inclin sa trec ceva mai pe soft, mai precis programare, in momentul de fata cred ca acest domeniu are un viitor si este mai bine platit...

Doar timpul va spune cand se va intampla asta !!!









Sa imi schimb sau nu domiciliul ?



O alta "intamplare" care trebuie sa mi se intample !!! Sper ca in cel mai scurt timp sa o fac si pe asta, ca fiinca mi-ar fi mai bine dar pentru a ma simti mai liber !!!



Doar viata imi va arata drumul pe care trebuie sa il decid !!!

Niciun comentariu: