miercuri, 9 ianuarie 2008

Ziua de salariu

Nu a trecut mult dupa ce am primiti binemeritatul salariu ca in 30 minute nu mai aveam nimic !
Tind sa cred ca nu am prins cea ce spunea mama "o sa ti de bani atunci cand ai sa muncesti pentru ei" Nu zic ca ca ma bucur ca nu am ascultat-o dar e printre putinele chesti pe care nu le-am adoptat !!!


Ce am facut cu banii ?

1 casti pentru K850i - cele vechi nu imi placeau neavand comenzi pe fir iar calitatea sunetului era standard :P (v-am zis ca nu ma mutumesc cu putin, dar asta sunt eu)

HPM-82

2 mult dorita masina de tuns, un utilitar de care nu ma pot desparti, sunt destul de puturos la faza cu barberitul !
Ce sa mai zic ca a trebuit sa ma intorc inca o data la magazin pentru a returna prima masina de tuns ea fiind nefuctionala asa ca m-am ales cu fratele mai mare a modelului ales de mine.

QC 5050

Niciun comentariu: