miercuri, 9 ianuarie 2008

Un vis realizat

Nu stiu cati dintre voi isi indeplinesc visele... Eu incerc din rasputeri sa fac asta, sa imi indeplinesc un vis care apare fara sa vreau in mintea mea, ideia e ca din cand in cand imi iese, si da senzatia e inposibil de descris...






Dorinta a fost un telefon cu care sa ma pot mandri, din cate am observat tin sa ochesc cat mai sus cu asceste "LAFAIELI" ale vietii.

Asa ca un Sony Ericsson K850i nu are cum sa nu treaca neobservat.

doritorul sunt eu, cei care m-au ajutat si care m-au facut sa mi-l doresc, firma la care lucrez si care a facut posibila procurarea lui, si nu in ultimul rand cei care ma admira cu el

Mai sus este harta visului implinit prin lincuri !!! Totul e posibil daca sti sa combini lincurile gasite in viata ...

Niciun comentariu: